понеділок, 27 листопада 2023 р.

На допомогу вчителю та батькам!

 Допоможіть маленьким розумникам бути завжди активними, розвиваючи при цьому їхні півкулі. Тому,кілька ідей нейрогімнастики

Всеукраїнська кампанія "16 днів проти насилля"

Щорічно з 25 листопада до 10 грудня проводиться Всеукраїнська кампанія «16 днів проти насильства» з метою привернення уваги до проблем подолання насильства в сім’ях, жорстокого поводження з дітьми, протидії торгівлі людьми та захисту прав жінок.
Наша школа також долучилась до даної акції. Саме тому,наступні два тижні у школі будуть проводитись наступні заходи:

- Оформлення інформаційної дошки тижня. 

- Оновлення інформації на сайті школи «Корисні поради!» до акції «16 днів проти насильства»

- Інформаційна хвилинка «Чуйність і доброта – два крила, на яких тримається людство» 6-г клас

- Заняття з елементами тренінгу  
«Маркери булінгу» (профілактика  булінгу, насильства в учнівському  середовищі). 

- Онлайн-анкетування  щодо  виявлення насильства в сім’ї та школі

- Вивчення обізнаності проблеми  ВІЛ\СНІДу. Онлайн-анкетування серед учнів 10 класів

- Інформаційна хвилинка « Порядок дій у ситуації домашнього насильства» 

пʼятниця, 24 листопада 2023 р.

Учні ТЗОШ 24 знову відвідали благодійний фонд "Дар життя". Цього разу учні 7-х класів слухали про здоровий спосіб життя. 

середа, 8 листопада 2023 р.

Сьогодні знову говоримо про гігієну та статеве дозрівання дівчаток. Дякуючи БФ "Дар життя",маємо можливість прослухати ще одну лекцію. Дівчатка 5-6 класів стали активними учасниками цікавого уроку.

вівторок, 7 листопада 2023 р.

Сьогодні з 4-а здійснили мандрівку у дивовижний світ емоцій. 
На тренінговому занятті з розвитку емоційного інтелекту говорили про відчуття,почуття та емоції вчились опановувати їх. 

середа, 1 листопада 2023 р.

 Сьогодні 1.11.2023 спільно із міжнародним благодійним фондом "Дар життя" провели лекцію для учениць 5-6 класів "Гігієна та статеве дозрівання дівчаток". 

    Дівчатка дізнались про етапи розвитку жіночого тіла та секрети догляду за ним. Дізнались про фізичні та психологічні зміни організму під час перехідного віку. Щиро дякуємо нашому лектору, пані Ларисі за чудову та пізнавальну лекцію!









вівторок, 31 жовтня 2023 р.

 

6 ПІДКАЗОК ЯК ВІДНОВИТИ ПСИХОЛОГІЧНИЙ РЕСУРС ДИТИНИ В ДОМАШНІХ УМОВАХ

Психологічно комфортне на 100 % життя для кожної людини це міф. На жаль. Всі ми знаємо, що протягом життя, взаємодії з оточення можуть виникати різні ситуації, які можуть спричинити психологічну травматизацію.

В дорослому віці нам легше витримувати подібні ситуації, а от дітям складніше.

Великою мірою ступінь впливовості травматичної ситуації на психічних розвиток дитини залежить від наявного внутрішнього ресурсу, який допомагає не «розсипатись», «зберегти» ще не до кінця сформовану особистість. Чим більше ресурсу, тим легше, з найменшими втратами дитина впорається з психотравмуючою ситуацією.

Інколи, батьки самі, в домашніх умовах можуть забезпечити дитині психологічний ресурс або відновлення його після травмуючих подій! Ловіть 6 підказок.

1. Похвала. Під час травматизації самооцінка дитини може знижуватись. Описова похвала дозволить підтримати її на нормальному рівні. Знаходьте ситуації, за які дитину реально можна похвалити, описуйте їх, звертайте увагу  на речі чи дії, які в неї гарно виходять.

2. Стабільність. Батьки можуть забезпечити дитині стабільне середовище. Варто організувати простір довкола дитини так, щоб він був звичним, дитині легко було б в ньому орієнтуватись. Цьому сприяє дотримання сімейних традицій (вечеря разом,  настільні ігри).

3. Передбачуваність. Дитина повинна знати що буде зараз, через годину, завтра. Перед тим як йти кудись попередьте дитину, розкажіть «хто», «куди», «навіщо».

4. Чуттєвість. Говоріть більше про почуття дитини і розказуйте про свої. Не блокуйте прояв так званих «негативних» (злість, гнів, страх і т. д.) Таким чином ви розвиваєте емоційну сферу дитини і допомагаєте проявитись по чуттям, які за певної причини залишились не проявленими. 

5. Сумісна творчість. Пригадайте який вид творчості вашій дитині подобається найбільше – ліплення, малювання, аплікації чи можливо щось більш вишукане – створення прикрас чи вишивання? І займіться цим з нею. При цьому не критикуйте і намагайтесь не оцінювати результат творчої діяльності. Улюблений вид діяльності розслабляє і заспокоює. А коли поряд ще й рідна людина – взагалі має великий терапевтичний ефект.

6. Мінімум новинок. Певний період часу, по можливості, не відвідуйте нових місць та не займайтесь новими видами діяльності. Для пізнання нового витрачається велика кількість енергії, а для дитини під час травми потрібно її якщо не накопичувати, то хоча б зберігати.

Джерело:https://dytpsyholog.com

 Знову учні 7-х класів мали можливість прослухати лекцію на тему загрози папіломавірусу в сучасних умовах. Дякуємо студентам ТДМУ ім. Горбач...